Advertenties

Niemand leest advertenties. Mensen lezen wat hen interesseert. Soms is dat een advertentie - Howard Gossage

Misschien ben je er als consument minder verzot op, maar advertenties zijn nog altijd een belangrijk communicatiemiddel om je bedrijf, dienst of product onder de aandacht te brengen bij een groter publiek. Om echt op te vallen is het belangrijk om goed na te denken over de boodschap en de vorm van deze advertentie. Hierin spelen we graag een adviserende en uitvoerende rol. 

Verschillende soorten advertenties

​Advertenties vallen grofweg gezegd op te delen in twee soorten; online en offline advertenties. Natuurlijk is in het kader van een campagne ook een combinatie van beide mogelijk, waarbij eventueel een crossmediale campagne ervoor zorgt dat je de klant juist van het ene naar het andere medium verwijst. Helemaal afhankelijk van jouw wensen denken we graag met je mee. Belangrijk hierbij is om na te denken over hetgeen je de doelgroep uiteindelijk wil vertellen, maar ook de daadwerkelijke actie die deze moet ondernemen. Wil je bijvoorbeeld een nieuw product onder de aandacht brengen en verkopen? Zorg er dan voor dat je je doelgroep naar je (web)shop lokt met een duidelijke call to action. 

​​Als er eenmaal in kaart is gebracht wat je wilt communiceren en tot welke actie je in de advertentie wilt aanzetten, zullen wij met een passende vormgeving komen en indien gewenst met je meedenken over een pakkende tekst. Hierbij zullen we je huisstijl natuurlijk navolgen, maar we kunnen ook out of the box als daar behoefte aan is, graag zelfs!

​Wat is er allemaal mogelijk?

Op het gebied van adverteren is er van alles mogelijk. Bij traditionele advertenties kun je denken aan huis- aan huisreclame, productbrochures, (gepersonaliseerde) opgemaakte brieven, flyers of folders. Ook met online advertenties kun je alle kanten op; banners, ingerichte adverenties op Google Adwords, of betaalde content op social media. Benieuwd naar jouw mogelijkheden? Neem contact met ons op en we denken graag verder!