Wat is narrowcasting?

Narrowcasting is een opkomend communicatie middel waarin audiovisuele informatie (via display) op een dynamische en interactieve manier kan worden ingezet richting een specifieke doelgroep. Hiermee kan er op een gekozen plaats en moment een boodschap weergegeven worden.

Doel: effectief en doelgericht communiceren met narrowcasting!

  • Inspelen op actualiteit
  • Informatie voorziening - medewerkers ontlasten / niet in de rij wachten
  • Hoge attentiewaarde vanwege bewegend beeld
  • Automatisch content vulling

Hoe werkt narrowcasting?

Via een centrale aansturing kunnen, met elkaar verbonden beeldschermen, ervoor zorgen dat er heel gericht informatie naar de doelgroep gestuurd kan worden. Deze informatie kan door de content beheerder geplaatst worden of (automatisch) afkomstig zijn van externe bronnen.

Waar kom je narrowcasting tegen?

Narrowcasting kom je overal tegen. Met name in wachtruimtes, tankstations, horeca en winkels. Maar ook voor verenigingen en bedrijven wordt deze techniek steeds vaker ingezet om leden en/of bezoekers te informeren.

Wilt u onze nieuwsbrief ontvangen?